Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 27 maart 2019

Eigen motivatie gezocht

Die goeie koersbenen hadden we al in huis, de Vélo Tout Terrain nog niet...

En daar hebben we de voorbije dagen dus hard naar gezocht, naar een VTT die Kobe vanmiddag kon gebruiken  op de interscolaire triathlon in Ribeauvillé. (Mét vanavond nog een zegerondje thuis want zoonlief eindigde knap eerste op Hugo's oude fiets!) Ook het lopen ging goed voor onze 'grand sportif'. 't Is vooral het zwemmen dus waar best nog op geoefend wordt... En deze moeder zag het al helemaal zitten om zelf ook weer regelmatig baantjes te gaan trekken. Jammer dus dat Kobes équipe niet door is naar de volgende ronde, valt mijn eigen motivatie hier toch ook weer wat in het water ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten