Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 22 september 2020

Piste Colmar

Een dinsdagavond 'op de piste',
voor de Troisième Manche van de Grand Prix de Colmar
Kobe eindigde tweede 'met een haarlengte verschil',
zo werd het letterlijk omgeroepen.
Tussen de verschillende épreuves werd er ook huiswerk gemaakt
(niet ideaal op deze dinsdagavond, maar het gebeurde toch, niet?)
en na de remise des prix werd de spurt huiswaarts ingezet,
om alsnog 'op een schappelijk uur' in bed te liggen.

1 opmerking:

  1. Gisteren vernomen van je mama en papa (ze waren op bezoek bij mijn ouders :-) na een middaglunch in het koffiehuisje) dat jullie naar Colmar mochten. Spijtig van die haarlengte verschil zeg, maar toch een zeer knappe prestatie van Kobe, en dan tussendoor ook nog huiswerk, maken ? Wat heeft de jeugd toch een goed gevuld leven zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen