Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 30 september 2022

Zomergasten

Vanochtend nog oma en peter aan de ontbijttafel,
onze laatste zomergasten die uit Spanje
nu terugkeren naar België...
Bij het uitzwaaien had manlief weer duidelijk 
last van de vergroeiing met zijn laptop ;-)

Zomergasten. We mochten er dit jaar heel wat ontvangen. Ze kwamen en gingen. Met hun verhalen en hun (vakantie)plannen. Rond onze tafel en in ons zwembad. 's Avonds de hitte opgelucht wegdrinkend naast een citronella kaars, dan vaak samen zuchtend dat alle tijd voorbij vliegt. Zeker zomertijd. Stilvallen lukt slechts tot op zekere hoogte (en die muggen blijven toch komen).

Tot het dus plots "echt herfst is" en we hier onze laatste zomergasten verwelkomen... In een jeans die ik pas sinds deze week terug draag en die nu veel te veel "plakt" rond mijn benen. Afschudden maar, dit nieuwe seizoen, als dat eens zou kunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten