Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 26 november 2022

Reilen en zeilen

Op terugreis van Cortona, hield Stephan hier nog eens halt. Tijd dus om onze levens weer even naast elkaar te leggen... En met kinderen van dezelfde leeftijd, verschilt het reilen en zeilen in Kortenberg niet zo veel van dat hier in Richwiller. (Britt-in-Bordeaux kwam vanochtend ook nog even 'in beeld', met een vraagje voor haar vader.)

Het is altijd leuk bijbabbelen met Stephan en Annelies. Die laatste noemt in mijn gsm trouwens nog steeds 'mama Kaat'. Want zo begon onze vriendschap dertien jaar geleden: met Britt en Kaat die bij elkaar in de klas zaten, samen in het eerste leerjaar, met hun staartjes en hun grote (melk)tanden... De tijd vliegt echt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten