Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 13 maart 2023

127 km

Eerste wegkoers van het seizoen:
163 coureurs klaar aan de start in Wittenheim,
voor een koers van meteen 127 km
(in tien rondes, aan een gemiddelde van 44km/u)
En ik was voor een keer niet de enige 
die tussen de rondes in een boek las! 
(We waren dus welgeteld met twee,
en de rest scrolde trouwens op zijn smartphone.)
Jan zat dan weer het grootste stuk in de volgwagen,
maar stapte een kleine 3 uren later uit aan de arrivée,
waar Kobe als 107de coureur finishte,
vlak na een valpartij in de laatste toer,
waarbij hij gelukkig wel overeind bleef,
en hij dus best tevreden was dat hij als junior
zijn eerste grote koers helemaal had uitgereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten