Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 3 mei 2024

Bassins Des Lumières

Langs de dokken in Bordeaux,
op weg naar 'la base sous-marine',
geen aantrekkelijk gebouw langs de buitenkant,
maar wel een zeer unieke plek voor
'une immersion dans l'art et la musique',
waar de tijdelijke expo (tot januari 2025)
over het werk van Johannes Vermeer,
en het werk van Vincent van Gogh
(let op de weerspiegeling in het water)
werkelijk prachtig is uitgewerkt,
mét dus passende muziek erbij.
Ook de vlakken van Piet Mondriaan
komen hier helemaal tot hun recht.

Een absolute aanrader om de projectie van deze bewegende(!) beelden zelf te gaan bewonderen, als je in de komende maanden dus even naar Bordeaux zou trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten