Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 19 januari 2012

Houston calling

Met "The Woodlands" als uitvalsbasis verken ik hier deze week een zéér klein stukje van Texas, de grootste staat van de USA - waar alles sowieso "big" is. Gisteren met Becky naar Galveston, aan de Golf van Mexico, geweest. Verse krab gegeten in Miller's Seawall Grill, vervolgens palmbomen en Victoriaanse architectuur bewonderd. De dag afgesloten met een mooie zonsondergang op het strand. Just a perfect day! Vandaag ga ik met Becky naar "Houston City" en "the NASA Space Center". Tussendoor in m'n eentje ook al wat gaan shoppen in "The Woodlands Mall" bij Macy's, Abercrombie, Hollister,... Daar ken ik reeds goed de weg ;-)

2 opmerkingen:

  1. Jouw beschrijving maakt me best wel een tikkeltje jaloers. Ik zit hier in Leuven in de regen examens van studenten te verbeteren...
    Grappig, bij ons in New York (zoals we dat nog steeds zeggen :-) was er ook een grote shopping mall die "Woodlands" heette en wij woonden ook in "Woodland Street". Allez hop, doe nu maar van "shop until you drop" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gisteren naar het gouden kruispunt in Tielt-Winge geweest en ik vond het daar al ferm 'big' allemaal. USA zou mij overrompelen denk ik!!
    Doe ze daar de groeten van mij ;-)

    Daaaag.

    BeantwoordenVerwijderen