Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 1 januari 2012

Nouvel An 2012!

Met de vertrouwde vrienden oudjaar gevierd. Zij het nu in Pfastatt, en met een goede aanloop van eerst een paar dagen gezellig samenzijn hier bij ons thuis. Veel gegeten, gedronken, gelachen, gesproken... Van cafépraat tot ernstige babbels: alles kreeg zijn plaats en zijn tijd. Daarnaast het oude jaar voor mezelf afgesloten met "Logboek van een onbarmhartig jaar" van Connie Palmen. (Schitterende schrijfster die me in 1998 reeds erg raakte met "I.M.") De deur van het jaar 2011 trokken wij hier ondertussen ook graag toe. En het vuurwerk op oudejaarsnacht was alvast veelbelovend... Ja, zelfs in Pfastatt ;-) Met de beste wensen aan al mijn bloglezers! Het ga jullie goed in het nieuwe jaar 2012! Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. We deden ook kaasraclette op oudejaarsavond. Ik ben er vorige maand pas toe gekomen om I.M. van Connie Palmen uit te lezen (ik kocht het boek deze zomer op een rommelmarkt). Het greep me recht bij de keel. Zoveel rauwe emotie.
    Trek de deur van je eigen onbarmhartige jaar maar zachtjes dicht en stap het nieuwe jaar vol vertrouwen binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je de overgang vreugdevol en omringd door warmte en verbondenheid bent kunnen instappen An.
    Trouwens, je wijntje vond ik heel lekker :-)) Yves trok een gek gezicht bij de eerste slok: "Typische vrouwenwijn." bromde ie fijntjes, "Zo zoet." Maar hij heeft het heerlijk op gedronken hoor.

    Groetjes en graag tot hoors via je blog of op een andere manier.

    Lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heel gezellig. Voor jou / jullie ook een mooi en hoopvol 2012!
    En I.M., tranen met tuiten heb ik gehuild bij dat boek.

    Groetjes,
    it is I, Els

    BeantwoordenVerwijderen