Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 4 januari 2012

Mercredis de neige

Vanmorgen, 7.30u plaatselijke tijd, in onze gang:
Thomas en Britt volledig uitgedost voor hun eerste skiles!
Inderdaad, het is zover! De komende woensdagen zullen Thomas en Britt via de organisatie "mercredis de neige" met de bus van Pfastatt naar het skigebied Ventron in de Vogezen trekken (1u rijden) om daar dus te leren skiën. De eerste dag is ondertussen goed meegevallen! En hij verliep volledig zoals het hoort: ze mochten nog geen lift nemen, maar moesten met hun skis tegen de flank wat naar boven klefferen, om vervolgens een paar bochten te leren nemen én vooral goed te leren remmen in volle ploeg. "Pompaf" waren ze, toen ik ze om 18u ging afhalen op het verzamelpunt hier aan de bibliotheek. Ben benieuwd of ze even fanatiek zullen worden als hun mama op die leeftijd...

2 opmerkingen:

  1. Net gemaild en hier al een verslagje te lezen. DE foto is alvast stralend ! Zo te lezen hebt ge goede hoop dat het even fanatieke skiërs worden !

    GRoetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er super uit. Ze lijken nu al als fanatieke skiërs!

    BeantwoordenVerwijderen