Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 27 maart 2012

Blote billen?

Veel gezucht en geblaas onlangs bij de oogarts. Mijn "superdochter" - zo noem ik haar regelmatig - moet eraan geloven: ze heeft sinds vandaag haar eerste bril! Enkel om beter het schoolbord te kunnen lezen, maar toch... Een "klein drama" dus. Al krijgt ze alle begrip van mijn kant. Ik was even oud toen ik mijn eerste bril kreeg en wat haatte ik dat ding ook! Gelukkig lijkt zij het direct met meer humor aan te pakken. Of zoals ze me vanavond ernstig zei: "Ik trek nog liever mijn broek af dan die bril op te zetten." Dat wordt hier de volgende dagen dus uitkijken naar blote billen ;-) Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Lol, goed idd dat ze het humoristisch bekijkt! Onze Wout moest al héél jong een brilletje en vond dat ook niet tof: hij schoof hem altijd op zijn voorhoofd.
    Maar ik vind, echt waar, dat ze er heel mooi mee staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een heel mooie bril. Ik weet niet wanneer ik mijn eerste brilletje kreeg maar vond het vroeger ook maar niets. Nu is het een beetje een verslaving geworden... En heb ik al enkele modellen bijeen gespaard... Tja de ene vrouw koopt schoenen de andere brillen. En volgens Senne ben ik de baas, want ik draag een bril en papa niet... Dat is ook handig meegenomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé superdochter daar,

    Toch niet mis hoor die bril ! Zo lijk je nog meer op je mama... of is dat nu net wat je niet wil ! ?
    Ik hoop alvast van wel !
    Onze twee buurmeisjes dragen ook een bril, ze zijn 6 en 4,5. Je bent dus heus niet alleen met zo'n brilletje.
    Toch begrijp ik ook wel dat je het niet altijd even leuk vindt.
    Groetjes, een brilbewonderaarster ;)uit W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het leuke is dat er nu in vergelijking met vroeger veel hippe mooie brillen voor kinderen zijn. Mijn eigen superdochter ;-) draagt al een brilletje van toen ze 18 maanden was. Nu is ze 10 jaar en heeft al enkele montuurtjes versleten. Wedden dat jouw dochter die bril binnenkort ook een leuk 'accessoire' vindt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze staat er schitterend mee.
    En hou je buik almaar vast...
    De wereld ziet er voor haar vanaf nu
    dubbel zo humoristisch uit! :-))

    BeantwoordenVerwijderen