Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 4 mei 2013

Onze turnkampioen!

 
Vandaag ging dochterlief de lucht in voor 24 juryleden!

Britts groepje eindigde eerste in de reeks DC3 Benjamines
op het Championnat Zone Est in Besançon.

Ze gaat nu door naar de finale
op nationaal niveau in Valenciennes begin juni!

Britt stond te blinken op het podium,
wij nog iets hoger in de tribunes van het Palais des Sports.

 Vijf blije blinkende Belgen bij elkaar ;-)

Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Hoikes daar,

    Wow joh, dat regent daar kampioenen ! Chique hoor, ik blink een beetje mee !

    Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blink, blink, ik zie jullie terecht tot hier glimmen van trots! (En zijn dat Belgische frietjes die de supporters in de tribune eten?)

    BeantwoordenVerwijderen