Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 16 mei 2013

Uithuizig

Tijdens het lange hemelvaartweekend logeerde Thomas bij een gastgezin op een woonboot voor zijn voetbaltoernooi in Metz. Hij vertelde het achteraf allemaal heel cool. Elf jaar nu, weet je wel.

Deze week is het ondertussen al een hele tijd opvallend stil in huis want zondagavond vertrok Kobe op classe verte in de Vogezen.

Iedere avond luisteren we nu op een automatisch antwoordapparaat naar de laatste nieuwe avonturen van zijn klas. We horen dan 30 kinderstemmetjes en de juf die het gesprek wat probeert te leiden ;-)

Morgen mogen we onze jongste zoon weer ophalen in Centre La Roche in Stosswihr. Het wordt tijd. We willen terug speelgoedautootjes op de keukentafel en verkleedkleren overal in huis... En zou zijn nieuwe grote voortand nu helemaal doorgekomen zijn?

Leuke uitsmijter nog! Radio France Bleu Alsace berichtte vanavond dat ook Brad Pitt vorig weekend uithuizig was... Hij was in de Elzas om konfituur te kopen! Beetje hilarisch toch?
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten