Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 20 mei 2013

Thooomaaasss!!!!



Ik beken:
ik heb staan roepen langs de kant, en hard!
"Vous dites Thomas?" vroeg de trainer me nog.
En hij riep het van de slag ook op z'n Vlaams ;-)

Met het verlengde pinksterweekend zijn we naar de Cordial Cup
in Kitzbühel, in het zonnige en warme Tirol geweest.
En als je 502km aflegt (enkel!) voor de voetbal van zoonlief
mag je wel al eens roepen...

Leuk was ook dat de eigenaars van Hotel Traublingerhof Belgen bleken te zijn.
Hier komen we zeker nog eens terug voor een wintervakantie!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig voetbalveld met imposante bergen op de achtergrond ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,'t was inderdaad een schitterend zicht! De steile bergtoppen vol sneeuw gingen recht de hemel in...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende de plek als bekend ski-oord maar in de lente ziet het er ook heel mooi uit! Seg, als Thomas het ver schopt (letterlijk en figuurlijk) met het voetballen, dan wordt hij toch een Rode Duivel, he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen