Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 13 december 2015

Mannenweekend


Sneeuw moet je hier voorlopig nog steeds zeer hoog gaan zoeken...

En dus gaat het mannenweekend nu niet door in de Vogezen, maar wel op een gletsjer (3000m hoogte) in Engelberg (Zwitserland). Want ze moesten én zouden skiën dit weekend.

Niet alleen vrouwen kunnen koppig zijn.

2 opmerkingen:

  1. Hallo An,
    Inmiddels zijn wij ook terug aan het werk...nog even voor de feestdagen aanbreken. Jan zal je ongetwijfeld de sterke verhalen al verteld hebben van onze ervaring met AirBnB bij Patrick. :)
    En koppig zijn we klaarblijkelijk wel geweest, want het is gebleken dat de sneeuw ook op de Titlis eigenlijk nog té dun lag. Ik heb gisteren met een klein hartje de bijna gloednieuwe testski's teruggebracht naar de shop... na kennismaking met een verborgen steen/rots zal de eigenaar veel tijd in de herstelling moeten in investeren om de ski's nog in de verhuur te kunnen slijten.
    Nogmaals bedankt voor de ontvangst, slaapplaats en ontbijt!
    Groetjes aan jou en het gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aiai, da's minder goed nieuws voor de gloednieuwe testski's. Misschien volgende keer toch de echte winter afwachten ;-) Alleszins graag tot ziens bij ons thuis!

      Verwijderen