Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 18 januari 2016

Culinair weekend


Mijn voorbeeldvrouw is op bezoek... En de keuken wordt hier deze dagen dus weer zéér actief gebruikt :-) Het voorbije weekend zelfs tot grote vreugde van de Franse vrienden die we hadden uitgenodigd!

Bijzonder wel om te kunnen tafelen met mensen uit ons Vlaamse én ons Franse leven. Twee werelden die elkaar voor het eerst ontmoeten... En ze kunnen het meteen zeer goed vinden met elkaar! Fijn!!

Ondertussen kan ik 'pastinaakbeignets' ook in het Frans vertalen: 'beignets de panais'.

Nu ze nog zelf leren maken, ahum!

1 opmerking:

  1. Klinkt weer lekker en gezellig, ik teleporteer mijn gedachten en smaken in jullie richting ! Veel winterse gezelligheid toegewenst, Carla

    BeantwoordenVerwijderen