Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 21 januari 2016

Juist genoeg


Ze klinken vrolijk, de radioberichten over de skistations in de Vogezen: overal ligt nu 1 meter sneeuw en alle pistes zijn geopend!!

Ook rond Mulhouse ligt ondertussen iedere morgen een nieuw, dun laagje sneeuw:
juist genoeg voor de volwassenen om 's morgens met de auto veilig te kunnen vertrekken, en ook juist genoeg voor alle schoolkinderen om 's avonds nog even in te spelen :-)

Of de sneeuw voor ons olijfboompje "juist genoeg" is, valt echter af te wachten...
(We hopen dat het plastieken omhulsel rond de dunne stam voldoende bescherming biedt tegen de ergste vrieskou!)

Wat voor de éne "juist genoeg" is, kan voor de ander toch al teveel zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten