Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 25 januari 2016

Kom Van Dat Dak Af...


'k Waarschuw niet meer!
Neeneeneeneeneenee, van dat dak af!
Dat was de laatste keer!
...

Peter Koelewijn zingt het wellicht iets minder "hysterisch" dan ik gisteren.

Ondertussen had ons trio wél de grootste pret OP de chalet van de Ventron...
en deed de hele skinamiddag ons allemaal écht deugd!

1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Het plezier spat er inderdaad vanaf! En wat een verschil met die regen van 2 weken geleden!!! Wat een verschil een aantal graden kunnen betekenen in het plezier dat we buiten kunnen hebben....

    BeantwoordenVerwijderen