Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 18 juni 2018

Feestelijke gewoontes


Het dansoptreden van Britt half juni, de grootouders en wat Franse vrienden die hier dan samen aan tafel genieten van de kookkunst van mijn voorbeeldvrouw... Het zijn feestelijke gewoontes die zich voor mij beslist meerdere keren per jaar zouden mogen herhalen.
 
Evengoed lijken die mooie dagen natuurlijk nog sneller voorbij te gaan dan alle andere!!
 
Goed vasthouden dus aan de warme herinnering... En verder aftellen naar de zomervakantie die steeds dichterbij komt.
 
Dankjewel, lieve Els, om mijn keuken weer zo optimaal te benutten! De bloemen van Kobes koers in Altkirch heb je absoluut verdiend. X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten