Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 12 juni 2018

Fietsrokje


Leuke stofjes op creatieve blogs, ik kan er genietend en vol bewondering naar kijken! Maar met mijn twee linkerhanden blijft het dan ook wel bij dat 'toekijken'... Ik waag me zelf dus aan geen enkel patroon, zelfs niet eentje voor 'absolute beginners' en 'klunzen' (mocht dat laatste al bestaan?!).
 
Deze week is de voorbeeldvrouw hier echter op vakantie, bracht ze voor mij dit zelfgemaakte fietsrokje mee! En daarnaast mogen we met ons gezin deze dagen ook weer van haar kookkunsten genieten... Allemaal fantastisch toch :-)

1 opmerking: