Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 14 maart 2019

Ingekaderde levens


Wanneer ik deze blogpost schrijf, regent het buiten hard en staat er een gure wind. Het is hier eigenlijk al een tijdje 'stormweer' en dat bevalt me prima. Alsof ik de onrust die ik ieder jaar vlak na mijn eigen verjaardag voel opkomen, nu ook veruitwendigd zie in deze grillige dagen. Een ongedurigheid dicht bij mij die Sters verjaardag aankondigt... Acht jaar al. Een klein, ingekaderd leven naast alle andere. Maar geen dag als alle andere. Nee, dat niet.
 
Hemelshoge kus, lieve meid. En laat het buiten nog maar wat stormen. We kunnen hier wel tegen een stootje. X mama

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het mooi om te zien hoe het kleine sterretje dat jullie acht jaar geleden verloren een plaatsje krijgt in het gezin: een kadertje in de kast, een sterretje op de kerstkaart en sinds kort is ze ook vereeuwigd in je boek.
    Veel sterkte in deze onrustige dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zeker van dat dit ene "Ster"retje steeds over jullie waakt, waar jullie ook zijn...
    Van hoog hierboven waakt ze over ieder van jullie...

    Veel liefs van ons xxx

    BeantwoordenVerwijderen