Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 4 maart 2019

Prille negentiger


In 1945 werd opa Leefdaal 16 jaar en vond de eerste editie van 'Kuurne-Brussel-Kuurne' plaats. (Geen idee of hij die allereerste wielerwedstijd misschien 'live' gezien heeft... Dat moeten we hem zeker nog eens vragen!)
 
In 2019 zou hij de aankomst wel degelijk bekijken op een smartphone, met een kleinzoon én achterkleinzoon (ook 16 jaar dan) aandachtig meekijkend over zijn schouder: in de feestzaal in Herent waar we gisteren zijn 90ste verjaardag vierde, stond namelijk geen tv-toestel :-)
 
Kuurne-Brussel-Kuurne dus.
 
En voor ons: Richwiller-Herent-Richwiller.
 
Godzijdank mochten wij onze afstand wél met de wagen afleggen... En we deden het ook met veel plezier want we hebben niet ieder jaar een 90-jarige in de familie!
 
Van harte proficiat dus met jouw mooie, persoonlijke 'parcours de vie', beste opa.
Een mooi en gezond nieuw jaar als prille negentiger gewenst.
X AJTBK

1 opmerking:

  1. Geweldig dat hij op een smartphone naar de koers wilde kijken!! Een hippe negentiger dus. Als het de achterkleinkinderen aleen waren geweest, dan hadden we waarschijnlijk geklaagd over het asociaal gedrag van de smartphone-verslaafde jongeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen