Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 15 juli 2020

Zomergasten

Vrijdagavond komt mijn 'copine cuisine' uit Willebroek hier toe, want zo is Els dus ook al gekend bij onze Franse vrienden. Dan mogen we weer iedereen uitnodigen om te komen eten en schakelen we graag nog een versnelling hoger... 
 
Onze eerste zomergasten zijn intussen de grootouders. En na al die Corona-weken is het bijzonder fijn om ons trio hier even herenigd te zien met hun uitverkoren kwartet: twee generaties die elkaar nog het meest gemist hebben tijdens de strenge lockdownweken.

1 opmerking:

  1. Leuke foto van de grootouders met de kids. Momenten om te koesteren, en dat beseffen we steeds meer en meer...

    BeantwoordenVerwijderen