Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 3 september 2021

Meerderjarige dochter!

18 worden in een nieuwe stad,
dan ben je blij met alle attenties, 
van het allereerste vriendinnetje uit Pfastatt,
dat er nu via facetime bij is,
en jou de juiste cadeautjes weet te geven, 
met de nodige humor ook,
omdat je elkaar al 11 jaar kent!

Een fijne studententijd gewenst, 
meerderjarige dochter!
Alle geluk gewenst in Bordeaux...
En je zal zeker nieuwe vrienden maken, 
dat komt wel goed.
X mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten