Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 10 september 2021

Vous faites votre rentrée?

Tot zijn eigen verrassing(!) startte voor Thomas
het nieuwe academiejaar ook al deze week...
Maandagochtend nam zoonlief dus 
"in alle vroegte en haast" 
de trein naar Straatsburg,
dinsdag stonden wij dan met alle 
IKEA-toestanden voor zijn deur,  
kon de bricolage weer beginnen,
gingen zijn ouders tot vandaag 
nog door de knieën,
om vanavond tot dit eindresultaat te komen :-)
Na een week logeren bij vrienden,
heeft ook de oudste zoon nu
zijn eigen ingerichte studio!

Thuis ligt de living er helaas ontploft bij,
want een kalme rentrée
- "ah ja, je hebt er nu maar eentje meer thuis" -
is het tot zover nog niet geworden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten