Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 14 november 2021

Bagnoles-de-l'Orne

Dit weekend trok manlief met Kobe helemaal naar Normandië
- 760 km rijden, want zot zijn doet gelukkig nog altijd geen zeer - 
voor de troisième Manche de la Coupe de France.
Op zaterdag werd het circuit uitgebreid verkend,
en de fiets nadien ook uitgebreid gekuist,
om zondagochtend weer helemaal proper 
aan de start te verschijnen!
Er waren 143 cadetten uit heel Frankrijk aanwezig
en Kobe mocht starten op de 17de rij (van 19).
Ziehier het Belgische helmpje 
op de circa 130ste plek,
dat op de 74ste plaats zou eindigen
(en dat dus circa 55 cadetten inhaalde).

2 opmerkingen:

  1. Van Aert en Vanderpoel Mariane Vos zijn ook zo begonnen, doe zo voort Kobe, de konijntjes:Thomas, Britt en Kobe laten hun oortjes wapperen als steun en zorg dat ge in Normandië niet te hard land✌🤞 Hugo

    BeantwoordenVerwijderen