Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 4 november 2021

Promo Tour

De voorbije dagen met Mieke "op Promo Tour" langs verschillende boekhandels in Mulhouse (6), Colmar (3) en Strasbourg (7).  Librairie Encrage in Saint-Louis blijft intussen mijn favoriete boekenwinkel want die wilde begin oktober meteen mijn boek in dépôt-vente nemen. Op zaterdag 15 januari 2022 zal ik er bovendien aan een tafeltje plaatsnemen voor een heuse signeersessie.

Verder blijft het afwachten hoe ik mijn boek fysiek in de winkels krijg, want het standaardantwoord is haast altijd "C'est compliqué". (Dat is het in België trouwens ook.)  Maar moeilijk gaat ook, nietwaar? En met Mieke als promomeisje zijn het nu beslist leuke dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten