Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 21 november 2021

Championnat d'Alsace FFC

Aan de start naast cadet Baptiste Rouxel
die vorige week nog in Normandië won:
je zou van minder glimlachen,
en je goed concentreren op de start,
om dan de masters +40 in te halen
(die mochten 3 minuten eerder starten)
en ook de cadettes filles
(die 1 minuut voor de cadets garçons startten).
Aan de balken zuchtte en blies sowieso iedereen!
Het was ook een mistige en koude cyclo-cross
in het kleine, Franse Kappelen 
(dat je dus anders uitspreekt 
én schrijft dan het Vlaamse Kapellen).
De dikke handschoenen kwamen zeker van pas,
en de fiets mocht nadien weer goed gekuist worden...

Uitkijken nu naar volgende zondag,
naar de Championnat d'Alsace FSGT,
waar Kobe beter hoopt te finishen:
met zijn zesde plaats was hij vandaag
niet echt tevreden.

1 opmerking:

  1. Dat is wel een goed systeem; de oudjes vroeger laten vertrekken en de meisjes voor de jongens zodat die er achter kunnen rijden, wij moesten in onzen tijd er achter lopen! Dat is bij jullie daar anders dan hier. De cross is schoon om volgen op TV ,het poetsen is waarschijnlijk het tofste!!

    BeantwoordenVerwijderen