Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 24 september 2022

Komen, gaan én rijden

Op doorreis naar het mooie Cortona 
kwam Annelies uit Kortenberg een nachtje logeren
 en schreef ze vanochtend vóór haar vertrek
nog vlug een tekstje in ons gastenboek.
Thomas kwam intussen thuis uit Straatsburg,
en vergezelde ons samen met Mieke en Peter
(die laatsten op de terugweg van hun vakantie in Italië!)
naar Kobes laatste wegkoers van het seizoen,
waar we post vatten naast de maïs in Jettingen,
en het helaas niet droog hielden.
Kobe finishte ook zichtbaar blazend,
erg opgelucht dat die laatste wegkoers erop zit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten