Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 29 september 2022

'Parisienneke' op bezoek

Een oud-klasgenootje uit Paridaens op bezoek:
leuk dat het voor Bieke nu dan toch lukte 
om Filip een weekje naar Basel te vergezellen.
Voor een lekkere tarte flambée
trok ik met haar naar Colmar,
en voor een fluogele palmboom naar het VitraHaus
(want het werden hier helaas dagen vol regen!)
Intussen genoten we vooral van
het bijpraten bij taart en koffie,
want meer (of minder??) 
moet dat soms echt niet zijn.
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten