Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 6 maart 2023

Meteen opnieuw

Naar '48° Nord' in de Vogezen,
een landschapshotel dat bestaat uit 14 'hytte'
die ontworpen werden door een Noorse architect,
en waar we genoten van dit mooie uitzicht,
vanuit ons grote slaapkamerraam op het gelijkvloers.
De Scandinavische stijl was er alomtegenwoordig,
dus zeker ook in de gezellige living
op de eerste verdieping.
We wandelden de 'sentier Maurice'
die voor knappe vergezichten zorgde,
en die helemaal rond het dorp Breitenbach liep,
met een totaalzicht op '48° Nord' tegen de bergflank,
en met enkele nieuwsgierige lammetjes
naast het goed bewegwijzerde wandelpad.
Tijd dan voor onze (heerlijk warme!) jacuzzi buiten,
en de privé-sauna binnen,
gevolgd door een aperitiefke in onze living,
en een excellent verjaardagsdiner
in het restaurant van '48° Nord',
waar we 's ochtends ook genoten
van een lekker bio-ontbijt.
Een laatste selfie nog voor ons slaapkamerraam,
om dan de deur van 'hut 14'
met tegenzin af te sluiten,
maar toch ook al te fantaseren
over het grote zomerterras in augustus...

Want dit verjaardagsweekend was zo geslaagd
dat we meteen opnieuw geboekt hebben,
nu voor Jans 'semi-ronde' getal in de zomer!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig An en Jan, zo'n weekend! Zag er inderdaad supergeslaagd uit 🐏🐑😏🤗; je had sterretjes in je ogen, An 🤩😊 Willy moest lachen met jouw opmerking over de jacuzzi... de zijne is nog niet geïnstalleerd😖

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, dat zal wel dat jullie genoten hebben zeg ! Dat ziet er daar geweldig uit ! En jullie hebben dus weer mooie vooruitzichten in augustus...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heerlijk An, en wat fijn dat jullie je kunnen verheugen op nog een weekend daar! X

    BeantwoordenVerwijderen