Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 17 mei 2023

'Andere sporten'

In het kader van de option sport trok Kobe drie dagen naar de Jura. Samen met 14 andere leerlingen en 2 leerkrachten van zijn school logeerde hij in Chalet de la Haute-Joux in Cerniébaud ('waar alleen maar koeien en tractors zijn' dixit Kobe). 

Op het programma stond accrobranche, canyoning en spéléologie. De escalade sur falaise werd geannuleerd wegens het slechte weer, in plaats daarvan deden ze biathlon d'été ('dat is met de carabine schieten en eerst lopen, want er lag natuurlijk geen sneeuw meer om te langlaufen').

'Fijn om eens andere sporten te doen dan fietsen,' vatte de jongste zoon vanavond zijn driedaagse kort samen, terwijl hij moe en lang uitgerekt in de zetel lag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten