Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 16 mei 2023

Tour de Haute-Saône

Vertrek op vrijdagavond
naar het departement Haute-Saône:
vaders Gilles en Eric met onze junioren
die meteen deelnemen aan
een contre la montre van 15 km.
's Zaterdags staat ook vader Jan
aan het gehuurde huisje
 en maakt Équipe 110 Cyclisme Illzach
zich opnieuw klaar,
nu voor een wegkoers van 110 km (op zaterdag)
en nog een wegkoers van 120 km (op zondag),
nadat alle ploegen eerst officieel werden voorgesteld!
En onze "Kobé" zie je in deze video dus als vierde
op het podium verschijnen :-)

'110 Cyclisme Illzach' bereikte uiteindelijk
een mooie 16de plaats op 28 ploegen.

Individueel eindigde Kobe 61ste op 166 deelnemers,
van wie uiteindelijk 114 na drie dagen
de meet haalden.
Hij was de enige Belg
en finishte op 2´20 van de winnaar.

Nog even voor de kenners:
gemiddelde snelheid tijdrit op vrijdag: 48km/u,
wegkoers op zaterdag: 45,4 km/u,
en wegkoers op zondag: 43,3 km/u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten