Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 16 augustus 2012

Hete halfoogst

Halfoogst gisteren doorgebracht aan de Plan d'eau in Reiningue. En we hadden nood aan een goed "waterplan" want het was hier een hete halfoogst! Britts klasgenootje met de sharkboat was dan ook erg populair bij onze kids ;-)
Manlief moest helaas werken. Want in Zwitserland is 15 augustus geen feestdag, evenmin als 1 november trouwens. Arbeiten, immer arbeiten... Maar nonkel L. heeft zich ondertussen wél goed horizontaal gelegd onder onze parasol ;-)Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Aan de foto's te zien hebben jullie een zalige vakantie! Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfs in het koele noorden (ofte: Holland) zochten wij op 15 augustus afkoeling in en rond het water. Ook daar is 15 aug geen feestdag, wat betekende dat het gelukkig niet al te druk was in het plaatselijke openluchtzwembad.

    BeantwoordenVerwijderen