Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 14 maart 2016

Kinderrij

'Viens, ma petite puce,' zei de vroedvrouw zacht
en in die paar woorden had ze even geleefd,
werd ze even gezien.

Toen ging het licht uit,
kwam het ongeloof,
de wanhoop, de woede.

En dat een korte kinderrij soms meer volledig is
dan die lange rij waar eentje steeds ontbreekt,
weet ik nu.

Want bij zo'n doodgeboren kleintje komt veel kijken...

Maar wiskunde? Nee, dat niet.

Geen wiskunde.


Voor Ster. We missen je. X

2 opmerkingen:

  1. Stil, heel stil maak je mij met deze woorden, lieve An. dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat door jouw blog Ster toch onder ons is en blijft X

    BeantwoordenVerwijderen