Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 21 juli 2016

Interlaken


Op kamp in Interlaken delen ze deze dagen weer een kamer en verstaan ze elkaar goed!

Wat thuis niet lukt, gaat daar dus moeiteloos. Geen kleine plagerijen, geen hoogoplopende ruzies, geen vechtpartijen. (Het blijven nu eenmaal jongens.) Nee, niets van dat alles!! Tot we ze volgend weekend terug ophalen en het gefikfak in de auto meteen herbegint...

Gisteren dus vlug ook weer de klassieke foto op het balkon genomen: onze twee zonen lachend en gebroederlijk voor de Jungfrau... Een mooie momentopname voor later, om nu ook al te koesteren ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten