Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 3 januari 2017

Van oud naar nieuw...


...met mijn petekind die zijn nieuwjaarsbrief voor het eerst in Richwiller kwam voorlezen! Dat verdiende een dansje en vuurwerk, veel knuffels en zoenen... En zeker ook enkele lekkere desserten :-)

1 opmerking:

  1. Nieuwjaarsbrieven die worden voorgelezen: daarvan smelt mijn hart als meter steeds weer. Dochterlief en petekind no1 zijn er al te groot voor, maar de twee andere petekinderen hebben gelukkig nog een aantal jaartjes voor de boeg om mij te charmeren met hun nieuwjaarsbrieven.

    BeantwoordenVerwijderen