Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 14 februari 2017

Valentijnsweekend

 
Zwitserse raclette met aardappels in de schil, fijne charcuterie, knapperige augurkjes en zilveruitjes op een rood wit geblokt tafelkleed, opgediend door een serveerster in typische klederdracht... Het plaatje klopte helemaal!

Dat de houten chalet van Lavey-les-Bains in het dal lag - en niet op de besneeuwde bergflank rond Montreux - vergaten we even. (Die ligging maakte onze verzadigde terugkeer/avondwandeling naar de hotelkamer trouwens gemakkelijker.)
 
En zo lekker dat een eenvoudig streekgerecht kan smaken! Echt, ongelooflijk lekker!!

1 opmerking:

  1. Heel fijn om lezen dat je er zo van genoot !
    Groetjes vanuit H.
    DVK

    BeantwoordenVerwijderen