Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 16 maart 2017

Dans le plâtre


De voetbalmatch van Thomas eindigde gisteravond met een radiografie op spoed... 'Une entorse à la cheville et une petite fracture', luidde de diagnose. Voor de gips mochten we vanochtend om 8u terugkomen.

Gypsotherapeut Arnaud heeft intussen zijn werk gedaan, onze oudste zoon is nu voor een tijdje 'immobilisé'. Morgen zullen de vrienden op school zijn boekentas dragen en de 'canne anglaise' (krukken) staan hier al klaar naast zijn linkerschoen.

Dat dit vroeg of laat kon gebeuren, wisten we wel. Sportieve kids brengen dat risico met zich mee. Maar we hopen toch dat het straks, tijdens de tweede nacht, al veel minder pijn doet.

1 opmerking:

  1. Amaai, miijn Frans gaat er ferm op vooruit met zo'n blogpost :) Voor jullie ook wat nieuwe woordenschat of is dat niet meer zo na 7 jaar ? Veel beterschap en weinig pijn ! Niet zo handig "gehandicapte pubers " , lijkt me. Groetjes, DVK

    BeantwoordenVerwijderen