Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 19 maart 2017

Rallye des confirmands


Na hun Profession de Foi in juni 2016, volgt de eigenlijke Confirmation in oktober 2017. En ook in Frankrijk is het beslist een uitdaging om pubers van 14-15 jaar gemotiveerd te houden voor hun Vormsel. Maar de rallye gisteren was geslaagd, liet hen in kleine groep een bijbelverhaal actualiseren en bracht vrijwilligerswerk op een leuke manier onder de aandacht!

Dus ja, ik speelde voor onze parochie graag taxi naar de andere kant van Mulhouse, naar de grote samenkomst in de Eglise du Sacré Coeur. De Franse jongeren in mijn wagen kennen nu bovendien allemaal de mooie muziek van Lost Frequencies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten