Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

vrijdag 30 juni 2017

Afscheid


Dit was het dan. Ook voor Kobe zit zijn lagere schooltijd er nu helemaal op...

En op deze allerlaatste dag ging ik met hem een broodje eten in de Subway, had hij het over sommige jongens uit zijn klas die hij misschien nooit meer zal zien. 'Wel gek, hé mama.'

Maar de dood vindt hij niet erg, 'want die hoort bij het leven', praat hij zijn juf van sciences na. We hebben het over zijn overgrootmoeder uit Leefdaal die vanochtend plots gestorven is. En hoe vreemd dat nu ook voelt... 'Want wat moet opa zonder mie doen?'

'Is een begrafenis eng?' wil hij nog weten.
'Nee, gewoon heel triest,' zeg ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten