Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 14 december 2017

Welkom Caramel!

Vader en zoon gingen naar "Ma jardinerie" om nog wat extra kerstversiering te kopen,
kwamen vervolgens thuis met een schattige foto van een lichtbruin dwergkonijntje...

Dus ja, sinds vanavond hebben we er een huisdiertje bij:
een kerstkonijntje onder onze kerstboom, zo je wil.
 
Welkom Caramel!

2 opmerkingen:

  1. OOh wat 'n schoontje :) ! Ik heb iets met karamelkleurige beestjes. Helemaal assorti met onze Frodo , alias "Don Rosco" , onze zalige kat én ook enorm gelijkend op 't konijn van onze buren . Veel plezier ermee ! Groetjes, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, misschien klikt het nog wel tussen Frodo en Caramel, moeten we ze eens met elkaar laten kennismaken 😉

      Verwijderen