Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 15 december 2018

'Partageons nos Rêves'

Altijd leuk om naar een dansvoorstelling van dochterlief te gaan...

En de petits bonhommes de neige waren echt aandoenlijk mooi!
 
Veel sfeer brachten ook de ballonnen op het einde...

En die witte tenue van dochterlief ga ik nu goed bijhouden,
al is het maar om er af en toe in de kast nog eens
naar te kijken en verder na te genieten!

1 opmerking:

  1. Amaai dat ziet er mooi en sfeervol uit !
    Zo'n mooie witte tenue ook voor de danseresjes.
    Doet me aan het Santa Lucia feest in Zweden denken, is rond deze tijd ook, de winterzonnewende.

    Groetjes en tot gauw,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen