Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 9 december 2018

Vlaamse puntzak friet

Zot zijn doet geen zeer... Dit weekend ben ik nog eens op en af gereden naar België, meer bepaald naar Roeselare! En wel voor het grote verjaardagsfeest van een oud-collega, voor de puntzak friet waarop hij alle genodigden trakteerde. Dat laatste wist ik natuurlijk niet op voorhand, maar het was zeker mooi meegenomen. Want heerlijke Vlaamse frietjes in een puntzak, ja daar kunnen we hier in de Elzas slechts van dromen.
 
Het werd echter pas helemaal geweldig toen de dame van de foodtruck vertelde dat ze ook op feesten in Frankrijk staat. Manmanman, ik begon meteen al onze Franse vrienden te tellen die ik wilde uitnodigen. Ja, werkelijk!! Nu nog een goeie reden vinden om te feesten en we kunnen die puntzak friet dus in onze eigen tuin uitdelen... En misschien kunnen we zelfs enkele Vlaamse vrienden uitnodigen?!
 
Zoals reeds gezegd, zot zijn doet geen zeer, hé.

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt zottekes om voor een verjaardagsfeest naar Roeselare te komen maar je hebt er mij in ieder geval ontzettend veel plezier mee gedaan. Dat de frietjes in de smaak zijn gevallen is graag meegenomen. Tot binnenkort An

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey beste collega, ik heb die vele kilometers graag voor jou gereden! En we waren inderdaad een goede tandem tijdens onze jaren samen in Groot-Bijgaarden. Dankjewel dus voor de fijne woorden tijdens jouw speech zaterdag. Ik heb goed geluisterd :-)

      Verwijderen