Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 28 april 2019

Festival de l'écriture

Het allereerste festival de l'écriture in Mulhouse,

 georganiseerd door de vereniging 'Motoco' (< More to come)
die artistes et entrepreneurs samenbrengt
 
 in het vroegere 'Dollfus-Mieg et Compagnie' textielbedrijf...

waar de industriële sfeer nu voor een hippe werkplek zorgt!
 
Voor dit festival werd alles er heel leuk vormgegeven...
 
en met die zalige 'retro-look' aangekleed.

Je kon er verschillende ateliers volgen...

 of gewoon ergens lekker gaan zitten lezen en genieten.
 
Een site met zeer veel potentieel dus
- lees: nog veel verval en leegstand die vragen om opwaardering -
en de vereniging 'Motoco' heeft dit alvast goed begrepen,
want samen met vriendin Claire bracht ik er deze zondagmiddag door
en het was werkelijk genieten van begin tot einde!!

1 opmerking: