Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 28 april 2020

Ons lievelingsfamilielid

'Ons lievelingsfamilielid,'
zo noemden Kobe en ik haar vaak,
en dan moest ze altijd lachen...
En we hebben nog geen zin om over haar
in de imparfait te spreken;
dus ze blijft gewoon ons perfecte familielid.
 
Maar meter Berg is vanochtend wel voorgoed vertrokken
en ooh, wat hopen we dat ze het goed heeft,
waar ze nu ook is...
 
Rust zacht, lieve meter.
Bedankt voor alles.
X
 
(Foto's Pinksteren 2019)

1 opmerking:

  1. Mooie foto's... Ze stonden hier al klaar in de "oma" map om aan de volgende agenda te beginnen...
    Ze is nu bij opa, peter datgene waar ze al zo lang naar verlangde... En we hebben het hier nog net gezegd : morgen, 2 mei, zijn ze 75 jaar getrouwd en dat kunnen ze nu samen vieren, hierboven...
    We gaan haar allemaal enorm hard missen . Wij hadden vorige week nog een kaartje naar haar gestuurd in deze rare Corona-tijden, maar helaas heeft ze het niet meer kunnen lezen...
    We zien haar nu als een heldere ster aan de hemel, samen met opa, peter, en met Ster ...
    Warme knuffel van ons allen xxx

    BeantwoordenVerwijderen