Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 18 juni 2020

Zonder gezaag

Dat er tijdens de lockdown geen voetbaltrainingen waren, vond de jongste zoon niet erg: hij genoot al een tijdje duidelijk veel meer van zijn fietstrainingen... Maar nu hij voor het eerst in maanden terug op een voetbalveld staat, jeukt het toch terug. En dus moet hij de 'dramatische/drastische' beslissing nemen (letterlijke woorden van zoonlief!) of hij volgend seizoen, naast het fietsen, toch ook nog zal blijven voetballen?!
 
Het hele gezin werd intussen reeds geraadpleegd... En de meerderheid is unaniem: 'Als het lukt om te gaan trainen zonder gezaag: prima! Zo niet, schrijf u dan aub niet meer in!!'
 
'Maar dat lukt toch nooit helemaal zonder gezaag,' was zijn eerste, spontane reactie en bedremmeld droop hij af, de woorden 'dramatisch' en 'drastisch' voor zichzelf luid zuchtend herhalend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten