Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 22 mei 2023

Fijne passage

Thomas heeft zijn examens
al achter de rug...
en dus nam hij vrijdag meteen de trein
naar de grootouders in Spanje!
Uit het doorregende Italië hield Stephan hier even halt,
op de terugweg naar (hopelijk) "zonniger Vlaamse oorden".
Met Isabelle uit Kortrijk trok ikzelf naar Mulhouse,
waar ik haar graag de oude apotheek toonde
(Isabelle studeerde vroeger pharmacie)
met het beschilderde plafond uit de 17de eeuw.
In Basel liepen we vervolgens langs de Rijn,
waar dit bruidskoppel ons deed glimlachen,
al sprak deze stresscontainer
mijn vriendin uit Kortrijk ook sterk aan,
want vanochtend opende ze als voorzitster
het internationale Eurachem-congres in Bern.

Veel succes nog in Bern, beste Isabelle.
Heel fijn om je afgelopen weekend
bij ons te gast te mogen hebben!
Het blijft ook bijzonder dat ik je 
in de lente van 2010 leerde kennen
- juist vóór mijn verhuis naar Frankrijk -
en dat de afstand niet verhinderde
dat we vriendinnen werden.
Dankjewel!!
X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten