Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 6 juni 2023

Terug thuis

Met veel vertraging in Kopenhagen vertrokken,

maar dan toch goed geland op Franse bodem:
dochterlief met haar twee valiezen :-)
Thuis wachtte haar verse pasta carbonara
én zalige huisgemaakte hapjes door Els.
Een warm welkom ook door beide broers,
die de hele avond aan hun zusje hingen.

Britts semester in Lund zit er helemaal op.
Nu weer dringend in Bordeaux een kot vinden...
De crèche vroeger was toch een stuk eenvoudiger ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten