Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 7 november 2023

Rijlessen

Vanavond ging ik met Kobe naar de rijschool om nu ook voor hem zijn eerste rijlessen vast te leggen. In Frankrijk is dat best een kostelijke zaak, want iedere jongere moet hier verplicht 20 uren via de rijschool volgen. En ja, voor die speelgoedauto van vijftien jaar geleden is ons trio helaas al lang te groot.

2 opmerkingen:

  1. Wel super leuke foto, en hopelijk heeft hij de kneepjes die hij met dat autootje geleerd heeft niet verleerd... Wens hem alvast veel succes met de rijlessen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iets zegt met dat Kobe dat met glans gaat doen gezien zijn stuurmanskunsten op andere rijwielen. En ook in België is een rijbewijs bemachtigen stukken duurder geworden 'dan in onzen tijd'.

    BeantwoordenVerwijderen