Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zondag 9 juni 2024

Anniversaire Vosgien

Een sportieve 'journée surprise' voor Nathalie,
die we 's ochtends thuis gingen ophalen,
voor een verjaardagswandeling in de Vogezen,
waarvoor er "plots" nog bekenden opdoken,
en de verrassing was zeker groot,
toen ze ook haar twee jongste dochters zag staan!
Klaar dan voor het vertrek,
met deze vrolijke bende vrienden,
en onderweg werd onze jarige bovendien nog
gefeliciteerd door andere wandelaars!
Door alle regen kleuren de Vogezen
dit jaar prachtig lentegroen, 
en ook Nathalie straalde echt de hele dag :-)
Helaas begon het tegen de middag,
jawel, te regenen...
Geen belet echter voor de apéro,
waarvoor we vlug een droog plekje zochten. 
Aankomst dan aan de 'Ferme Auberge du Gsang',
waar we een lange tafel hadden gereserveerd,
en we opnieuw samen Crémant dronken,
daarbij luid 'joyeux anniversaire' zingend!
Tijd dan om weer verder te gaan,
nu door een mistig landschap,
wat ook wel zijn charmes had,
en het regende gelukkig niet meer.
We kregen zelfs opklaringen,
en konden weer van het uitzicht genieten,
tot we terug aan de parking arriveerden,
en de kids ook weer samen vertrokken.

Een geslaagde uitstap waar iedereen hard van genoot.
X

3 opmerkingen:

  1. Mais quelle journée formidable !!! Cela sera un anniversaire qui restera dans ma mémoire !!! Mille merci à tous !!! Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je me joins à Nathalie, c’était une belle journée dans très chouette ambiance! 🥳
    À bientôt les amis. 👋 Jean-Ré

    BeantwoordenVerwijderen